הרשם לקבלת עדכונים
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
תפקיד/מקצוע

   
Wine Israel
מחירים לנוחותך




קייטרינג

אינדקס חברות קייטרינג:
קראו ביקורות, וערכו
השוואת מחירים

www.cateringo.co.il

 
קטלוגים דיגיטליים

 
אלעד רביד, הוא איש השיווק של אוקטובר 2014 בשטראוס
דיתה שמואלי, שירות מזון+ 
 
 

איגוד השיווק הישראלי בחר באלעד רביד, מנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי בשטראוס, לאיש השיווק של חודש אוקטובר 2014.
רביד נבחר בזכות הובלת מהלכים שיווקיים של חדשנות קולינרית בקטגוריית החומוס והסלטים של שטראוס והצלחתו, יחד עם צוותי החטיבה, להגדיל את  נכסיות מותג אחלה, תוך הגדלה משמעותית של נתח שוק וצמיחה .
בין המהלכים אותם הוביל רביד: פיתוח שפת החקלאים האמיתיים כבסיס להבטחת הרכיבים הטובים של אחלה, השקת סדרת החומוסיה של אבי, בו פתחה שטראוס יחד עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, חומוסייה סודית. המהלך שילב פרסום מסורתי עם פעילות דיגיטל מגוונת, סגר פער של 10 נקודות בנתח השוק וצמצם פערים אל מול המתחרים בסגמנט החומוס. 
 
לאחר הצלחת המהלכים בחומוס, המשיך הצוות בפיתוח מוצרים חדשים גם סלטי הירקות תחת סדרת טעמי השוק תוך דגש על חדשנות מוצרית ומהלכי חשיפה המאתגרים את הטעם של המותג במבחן הצרכן ומאתגרים את הפרדיגמות הקיימות בקטגוריה. כך הושק סלט הסלק החדש של אחלה עם פתיחת דוכן פופ-אפ של מנות סלק בלב שוק מחנה יהודה; לאחר שלקוחות הדוכן  אכלו ונהנו מסלט הסלק, נחשף בפניהם כי מדובר בסלט הסלק של אחלה, תוך תיעוד ההפתעה שעל פניהם ובהמשך שיתוף פעולה קולינרי ארוך טווח עם השוק הירושלמי. במהלך האחרון, השיק המותג סדרה של סלטים חדשים של קינואה, עדשים וקטניות, המציעים הזדמנות צריכה חדשה בקטגוריית הסלטים. במסגרת המהלך הושק מותג איטלקי שכביכול הגיע למעדניות בישראל עם סלטי פרימיום. המוצרים הוצעו לטעימה במעדנייה ולאחר ההתלהבות נחשף המותג במהלך תקשורתי בטלויזיה ובאינטרנט. האיפקט של המהלך יצר התנסות רחבה בסלטים החדשים (200 אלף יחידות נמכרו בהשקה) ונתח השוק של המותג בקטגורית הסלטים צמח ב-5 נקודות (מ-26% ל-31%) תוך חיזוק תפיסות טעם והחדשנות.
 
נימוקי ועדת השיווק לבחירה באלעד רביד:
איגוד השיווק הישראלי מכיר בכך כי מעבר לצמצום הפערים המשמעותי אל מול המתחרים בזמן קצר, חיזק המהלך של רביד, עם צוות המותג, את תפיסת המותג אחלה כטעים, חדשני ורלוונטי לצרכנים. בשנתיים החולפות אחלה הוא המותג הצומח ביותר בקטגוריית הסלטים הארוזים עם צמיחה של מעל 20% במכירות ובהתאם שיפור של 6.5 נקודות בנתח השוק (סטורנקסט כספי).
אלעד רביד, מהנדס תעו"נ ובוגר תוכנית EMBA של האוניברסיטה העברית, שימש בעבר כמנהל שיווק יד מרדכי. בעל ותק של 10 שנים בחברת שטראוס, ומשמש  כמנהל השיווק של חטיבת המזון הטרי של החברה כבר כ- 3.5 שנים.   
 

הרשמו כאן חינם לקבלת עדכונים ממזון+
דואר אלקטרוני
שם פרטי
שם משפחה
כניסה חופשית
למהדורה הדיגיטלית

יש להקליק על השער ולהמתין לטעינה
לצפייה באינטרנט, בסמארטפון ובטאבלט
לארכיון מזון+
 
תערוכות, כנסים וימי עיון
 
אתר השפים ICPA
(בחסות מזון+) 
 
התאחדות השפים והקונדיטורים המקצועיים בישראל - ICPA
www.icpa-israel.co.il

 
 הוספה למועדפים    |   חזור למעלה    |    הפוך לעמוד הבית    |    מפת האתר    | 


 © כל הזכויות באתר זה שמורות לחברת מירב-דסקלו הפקות בע"מ

לייבסיטי - בניית אתרים